Boris A. Novak: POLICAJ JE PALICAJ
















Boris A. Novak

POLICAJ JE PALICAJ

 

                                                         (melodija: Gojmir Lešnjak Gojc,

avdio kaseta “Policaj je palicaj”, 1988)


moram držat red sveta                               kam naj zdaj se revež dam

in sanjarit poln željá                                   bit organ je vse kar znam

službi zbežat se ne da                               pijem ker sem strašno sam                      

uniforma nima dna                                     peče me globoki sram

 

policaj je palicaj                                           policaj je palicaj

policaj je palicaj                                           policaj je palicaj

le zakaj zakaj zakaj                                    le zakaj zakaj zakaj

 

jaz pa nisem takšen zmaj                          čutim da prostost ni raj

pravi plavi palicaj                                         tek sem zgubil in smehljaj

jaz mam rajši mesec maj                           slep sem za pomladni gaj

in izlet v cvetni gaj                                      pendrek si želim nazaj

 

policaj je palicaj                                           policaj je palicaj

policaj je palicaj                                           policaj je palicaj

le zakaj zakaj zakaj                                    le zakaj zakaj zakaj

 

jaz sovražim palico                                     le kako naj iz srca

in še bolj tiralico                                          zruvam zakon brez mejá

rajši grem na malico                                   družbi zbežat se ne da

sunit kavno šalico                                       uniforma nima dna

 

policaj je palicaj                                           policaj je palicaj

policaj je palicaj                                          policaj je palicaj

le zakaj zakaj zakaj                                    le zakaj zakaj zakaj

 

zmeraj sem bil slab učenc

zdaj sem fasal še suspenz

ker sem vozil brez vseh bremz

službeni mercedes benz

 

policaj je palicaj                                           (besedilo je nastalo l. 1983, objavljeno pa v

policaj je palicaj                                          pesniški zbirki za mladino “Blabla”, DZS,

le zakaj zakaj zakaj                                    1995, ter Novakovih pesmaricah pesniških

                                                                       oblik, nazadnje v “Oblikah duha”, MK, 2016)

 


Komentarji

Priljubljene objave